Hjælp & kontakt

Henvendelser vedr. ændringer/bestilling på bevilling kan rettes til kundeservice på:
Email: tena.dk@sca.com eller på Telefon: 48168210; Fax: 48168214

Henvendelser vedrørende køb her i TENA Butikken, fra depotkunder, hospitaler og børneinstitutioner kan rettes til kundeservice på:
Email: tena.kundeservice@sca.com
Telefon: 48168220; Fax: 48168223
Her kan du også rette spørgsmål vedrørende WebOrdre.

Alle hverdage mellem kl. 9-15

Trin-for-Trin guide - Sådan handler du ind

Her kan du se en enkel Trin-for-Trin guide, som fortæller, hvad du skal gøre for at købe varer på TENA Butikken.

Klik dig igennem hele guiden, hvis det er første gang du handler.

Hele Trin-for-Trin guiden 

Hvis du kun vil have hjælp til en specifik del af guiden, kan du udvælge præcis den del, der er interessant for dig.

1. Trin: Sådan lægger du en vare i indkøbskurven

2. Trin: Din indkøbskurv

3. Trin: Ret indhold i indkøbskurven og gå til kassen/betaling

4. Trin: Køb som gæst/registrerede kunde

5. Trin: Ny kunde

6. Trin: Levering

7. Trin: Betaling

8. Trin: Bekræftelse

 

Hvis dine spørgsmål ikke bliver besvaret i nogle af ovenstående trin, klik da på et af linkene nedenfor for enten at kontakt os eller få svar på de oftes stillede spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål

Svar på de hyppigste stillede spørgsmål.