Købsvilkår

Priser og betaling

Alle priser i TENA Butikken er i danske kroner inkl. 25 % moms. Vi tager forbehold for eventuelle prisændringer, som er uden for vores indflydelse (dvs. prisændringer på varen, nye pris- og afgiftslove, porto og transportstigninger, omkostningsstigninger osv.) Vi tager også forbehold for trykfejl.

Varen leveres direkte til døren af PostNord. Hvis du køber for over 500,- inkl. moms, betaler vi dit fragtgebyr. Hvis du køber for under 500,- inkl. moms, betaler du et fragtgebyr på 60 kroner pr. ordre.

Bestil før kl 11 og vi sender samme dag

Bestiller du før kl 11 på hverdage, sender vi din ordre samme dag. Bestiller du senere, afsender vi din ordre dagen efter, hvis det er en hverdag. Bestiller du på helligdage eller weekender bliver din bestilling sendt næste hverdag.

På din ordrebekræftelse kan du se, hvornår varen bliver sendt fra vores lager. Dertil skal du selv lægge den tid, det normalt tager PostNord at bringe varen ud.

Vi leverer ikke til postbox og vi leverer kun i Danmark
Vi kan desværre ikke levere varer fra TENA Butikken til postbox eller til udlandet. Men bor du i EU kan du godt handle i TENA Butikken, og vi vil så levere til en adresse i DK bestemt af dig, det kunne fx være til en ven eller en feriebolig, blot adressen er i Danmark.

Betaling
Du kan betale med Dankort eller Visa/Dankort over en krypteret sikker forbindelse direkte fra dig til DIBS.

Når du bestiller varen med kreditkort, bliver du bedt om at indtaste dit kortnummer, kortets udløbsdato og dets kontrolcifre. Det er gratis at benytte betalingskort, da vi betaler alle gebyrer. Beløbet på din bestilling trækkes ikke fra din konto, før varerne er afsendt fra lageret. Alle oplysninger om kortnummer og udløbsdato beskyttes, hvilket betyder, at informationen krypteres mellem din internetbrowser og internetserveren, så andre ikke kan få adgang til dem. Det er udelukkende DIBS, der modtager kortnummer, udløbsdato eller checkciffer, og ikke Essity. Så vi kan derfor ikke senere gøre brug af det.

Kvittering
Som det sidste trin i indkøbsprocessen i TENAbutikken får du en kvittering, som vi anbefaler, at du udskriver, gemmer eller sender dig selv som e-mail. Med forsendelsen vedlægges nemlig en følgeseddel som du skal bruge, hvis du eventuelt skal klage over varen eller have den ombyttet. Følgesedlen er også dit bevis på reklamationsretten.

Privatlivspolitik
Essity tager persondatasikkerhed alvorligt og du kan læse mere om vores privatlivspolitik under juridiske oplysninger.

Spørgsmål
Du er altid velkommen til at kontakte os mandag til fredag fra kl. 9–15 på telefon 48 16 82 10. Det er en god ide at have dit eventuelle ordrenummer parat, hvis du ringer til os - så kan vi meget hurtigere finde frem til din ordre.

Du er også velkommen til at skrive eller e-maile til os. Også i den forbindelse vil vi bede dig om at oplyse det eventuelle ordrenummer på din varebestilling samt huske at oplyse os om dit navn og adresse.

Essity Denmark A/S
Health and Medical Solutions
Gydevang 33
3450 Allerød
Telefon: 48 16 82 20

E-mail: tena.kundeservice@essity.com

CVR-nr. 20638613

Returnering og reklamation
Læs mere om vores returneringsbetingelser og din reklamationsret her  


TENA-abonnement

TENA Abonnementsbetingelser

Med TENA abonnement kan du få automatiske leverancer af vores produkter. Du kan vælge at få et nyt abonnement hver måned, hver anden måned eller en gang hvert kvartal. Når du har startet et abonnement, sender vi kontinuerligt en ny levering i henhold til dit abonnementsinterval, indtil du vælger at annullere dit abonnement.

Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du starter, opdaterer eller annullerer dit abonnement kan findes under ’Spørgsmål og svar’  samt i vores ’Trin-for-trin guide’ for TENA-abonnement. 

Læs vores Fortrolighedspolitik for information om, hvordan vi håndterer dine personlige oplysninger.

TENA-abonnement Leveringstid

Du modtager din første levering 2-5 dage efter, at du har startet dit abonnement. Vi sender derefter en ny ordre i henhold til dit valgte abonnementsinterval. 

Vi kan ikke garantere en bestemt dag til din levering. Den dato, du ser under "Mine abonnementer", er den næste ordredato. Dette er den dag ordren behandles og sendes til lageret for at blive pakket og afhentet af fragtselskabet for at blive sendt videre  til dig. Vores leverancer tager 2-5 dage, så du kan forvente din levering højst 5 dage efter ordredato.

For information om, hvordan du ændrer din næste ordredato, Klik her

Ved sene leveringer (mere end 5 dage) har du ret til at annullere din ordre og få dine penge tilbage. 

TENA-abonnement  priserne

Du modtager altid den aktuelle pris i TENA Butikken for dagen for din abonnementsordre. Dette betyder, at prisen muligvis har ændret sig, siden du startede dit abonnement. Når ordren er oprettet, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail, hvor du vil se den aktuelle pris. Hvis prisen betyder, at du skifter mening og ikke ønsker din ordre, har du altid ret til at returnere varen inden for 14 dage og få pengene tilbage. Læs mere om vores Returpolitik.

Forsendelsesomkostninger tilføjes dit abonnement i henhold til den aktuelle pris i TENA Butikken på samme måde som produktprisen. Der er gratis levering ved køb over 500 kr.

TENA-abonnementsrabatter og tilbud

Vi har 10% abonnementsrabat for alle abonnementsordrer. Abonnementsrabatten gælder kun produktomkostninger og ikke forsendelsesomkostninger.

Hvis der er en rabat i TENA Butikken samme dag som din ordre, og som er bedre end 10% abonnementsrabat, modtager du automatisk den aktuelle rabat i stedet.

Eksempel:

  • Tilbud ”20% rabat på alle TENA Lady-produkter”: Du modtager 20% rabat på alle TENA Lady-produkter i dit abonnement. Du modtager ikke 20% + 10% rabat. 
  • Tilbud "Køb 3 TENA Men Active Fit få 4": Hvis du har 3 TENA Men Active Fit i din abonnementsordre, vil du modtage en gratis ekstra pakke TENA Men Active Fit med din ordre (25% rabat). Du modtager ikke 10% rabat på dette.  
    Hvis du har 2 eller færre TENA Men Active Fit i din abonnementsordre, vil du modtage 10% rabat som sædvanligt.
  • Tilbud "Køb 2 TENA Vaskecreme få 15% rabat": Hvis du har mindst 2 TENA Vaskecreme i din abonnementsordre, vil du modtage 15% rabat på disse produkter. Du får ikke 15% + 10%.
    Hvis du har 1 TENA Vaskecreme i din abonnementsordre, får du 10% rabat.

TENA-abonnement  Rabatkoder

Du kan bruge en rabatkode, når du starter dit abonnement.Rabatten gælder kun ved første levering. Det er ikke muligt at indtaste rabatkoder for følgende leverancer, da disse udføres automatisk.

TENA-abonnement  Betalinger

Når du starter et abonnement ved at afgive din første ordre, kan du betale med kreditkort. Dine kortoplysninger gemmes sikkert hos vores kortbetalingspartner ( DIBS ). Årsagen til at vi gemmer dine kortoplysninger er for at være i stand til automatisk at hæve penge fra dit kort på den næste ordredato. 

Hvis vi finder ud af, at dit kort er ved at udløbe, sender vi dig en e-mail, der beder os om at annullere dit abonnement og starte et nyt med et opdateret betalingskort. 

Hvis vi ikke kan hæve penge fra dit kort på ordredagen, annulleres din ordre. Du vil modtage oplysninger om, at din ordre er stoppet, og du kan derefter starte et nyt abonnement.  

Læs mere om betalinger på Tenabutikken.dk HER

TENA-abonnement  Annuller dit abonnement

TENA-abonnementet har ingen opsigelsesperiode.  Du kan til enhver tid annullere dit abonnement op til ordredatoen. For at afmelde skal du gå til "Mine abonnementer" og klikke på teksten ”Annuller abonnement” på det produkt eller de produkter, som du vil afmelde, og til sidst bekræfte, at du vil annullere ved at klikke på "OK" i pop op-boksen, der vises. 

Vil du returnere eller reklamere over et produkt? Læs vores Returpolitik .