Spørgsmål og svar

Dette er de oftes stillede spørgsmål. Læs dem venligst inden du kontakter os:

Produktvalg

Hvilket produkt skal jeg bruge?
Har du brug for rådgivning til valg af produkt, er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice mandag-fredag ml. kl. 9-15

Drejer det sig om en bevilling, skal du ringe på telefon: 48 16 82 10
Drejer det sig om køb i TENA Butikken, ring da på telefon: 48 16 82 20
 

Kan jeg få en gratis prøve, inden jeg bestiller?
Ja, på nogle udvalgte produkter kan man bestille en gratis vareprøve. Læs mere under Gratis prøvepakke til kvinder eller Gratis prøvepakke til mænd

Diskret forsendelse og fri fragt

Diskret forsendelse
Vi værner om din diskretion og pakker dine varer i en neutral pakning, så ingen kan se, hvad der er indeni.

Fri fragt
Husk du får fri fragt, hvis du køber for 500 kr. eller over. 

Hurtig levering

Bestil før kl. 11 og vi sender samme dag
Bestiller du før kl. 11 sender vi din ordre samme dag. Bestiller du senere, afsender vi din ordre senest dagen efter du har bestilt.

Husk du får fri fragt, hvis du køber for 500 kr. eller over.

Leveringsadresse

Kan jeg få mine varer leveret til en anden adresse end bopælsadressen?
Hvis du er registreret bruger af TENA Butikken, kan du opsætte forskellige leveringsadresser. Hvis du ikke er registreret, kan vi kun levere til faktureringsadressen.

Vi leverer kun i Danmark (ikke til postbox)
Vi kan desværre ikke levere varer fra TENA Butikken til udlandet, ej heller til postbox.

Betaling

Vi prioriterer din sikkerhed
Det er helt sikkert at handle i TENA Butikken. Du kan betale med MobilePay, Visa/Dankort, Masterkort eller Dankort over en krypteret sikker forbindelse direkte fra dig til DIBS.

Hvornår bliver jeg opkrævet?
Pengene trækkes først på dit kort, når vi har sendt varerne afsted.

Du har altid 14 dages fortrydelses -og returret
Fortryder du dit køb, refunderer vi naturligvis varekøbet, når vi har modtaget varerne retur. Varerne skal være i ubrudt emballage.

Er du i tvivl, kan du altid ringe til os i TENA Kundeservice
på telefon 48 16 82 20 mellem kl. 9-15.

Registrering i TENA Butikken

Hvorfor bør jeg registrerer mig i TENA Butikken?
Hvis du registrerer dig i TENA Butikken bliver dine fremtidige køb lettere, da du ikke behøver at genindskrive alle dine adresseinformationer hver gang. Du får også adgang til en række fordele som: At kunne gentage tidligere ordre, påmindelser om køb, mulighed for flere leveringsadresser etc.

Behøver jeg at oprette en konto for at handle i TENA Butikken?
Nej, du kan handle i TENA Butikken uden at registrerer dig, men hvis du vil handle mere end denne ene gang, er det en fordel at registrerer sig, da dine fremtidige indkøb vil glide letterre og hurtigere.

Jeg har glemt mit password - Hvad gør jeg?
Hvis du har glemt dit password klik på ‘Glemt password’. Dit password vil blive nulstillet og en ny e-mailes til din registrerede e-mail. I nogle tilfælde kan mailen havne i spamfiltre. Kontroller venligst disse, hvis du ikke har modtaget et nyt password inden 24 timer. Vi anbefaler, at du ændrer dit nye password til noget, du nemt kan huske.

Kan jeg skifte eller ændrer min e-mailadresse?
Nej, din e-mailadresse er den måde systemet  genkender dig og identificerer din konto. Hvis du vil ændrer din e-mail, bliver du nødt til at registrerer dig igen med din nye e-mail.

Returnering og reklamation

14 dages returret
Læs mere om vores returneringsbetingelser og din reklamationsret her